سپیراد
خانه / پارافین واکس / پرافین واکس صنعتی / سایت خرید و فروش پارافین واکس صنعتی

سایت خرید و فروش پارافین واکس صنعتی

پارافین واکس صنعتی از فراورده های مورد استفاده در بسیاری از صنایع کشور است اگر میخواهید درباره ی پارافین واکس صنعتی و سایت های خرید و فروش آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله را مطالعه کنید.

پارافین واکس صنعتی

پارافین واکس صنعتی

پارافین های واکس صنعتی یک محصول جانبی هستند که در پالایشگاه های نفتی و تولید روغن بعد از تولیدات سایر محصولات به دست می آید یکی از ویژگی های مشخص پارافین واکس مقاومت آن در برابر بخار و آب بوده که این امر یاعث شده از آن برای پوشش محافظ استفاده کنند.

این محصول در برابر قلیا ها و اسید ها مقاومت زیادی داشته بنابراین برای محافظ مخازن و بشکه ها مورد استفاده قرار میگیرد همچنین به دلیل اینکه میتواند عایق الکتریکی باشد در صنایع گوناگون مانند صنایع نساجی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های پارافین واکس صنعتی

  • تولید کاغذ های صنعتی و پارچه ضد آب
  • صنایع کبریت سازی
  • صنایع شمع سازی
  • مورد استفاده محصولات روانکاری مانند وازلین
  • مورد استفاده در مرکب های جامد برای کاغذ های کپی

یک نوع پارافین واکس به نام پارافین واکس FULLY REFINEDکه در پروسه های زیاد تولید میشود. فاقد هرگونه حلال می باشد همینطور از بهترین نوع پارافین واکس صنعتی است که در صنایع تولید کاغذ پارافین، کارتن سازی، شمع سازی، صنایع چوب و …مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع بسته بندی های پارافین واکس صنعتی

  • به صورت فله حمل این محصول توسط نفتکش و تانکر انجام می شود
  • بسته های گرانول در گونی
  • بسته های ۶۰۰کیلویی جامبو بگ
  • نمونه های ۵ کیلویی که در کارتن یا گونی بسته بندی می شوند

سایت های خرید و فروش پارافین واکس صنعتی

همینطور که گفتیم از این محصول در صنایع بسیاری استفاده می شود بنابراین خرید و فروش پارافین صنعتی باید از راه های مختلف انجام شود.

یکی از این راه ها سایت های خرید و فروش پارافین هستند چون نمایندگی های فروش پارافین می خواهند محصولاتشان بیشتر مورد استقبال قرار گیرد سایت های آنلای خود را راه اندازی کرده تا بیشترین سود را از این راه بدست آورند.

البته مشتریان این محصولات باید دقت نمایند که برای خرید پارافین واکس صنعتی از سایت های آنلاین، این محصول باید دارای ضمانت کیفی و کمی باشد تا خیال مشتریان از خرید خود راحت باشد.

بجز شرکت های معتبر در این زمینه سایت های آنلاین خرید و فروش پارافین صنعتی بسیاری داخل اینترنت هست که با یک جست و جو میتوانید سایت مورد نظر خود را بیابید.

پارافین واکس صنعتی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
زهرا خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120493968
آدرس کانال: SepiradCo@
پست الکترونیکی: SepiradCo@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید