سپیراد
خانه / پرافین دارویی / شرکت پخش کننده پارافین دارویی سنگین

شرکت پخش کننده پارافین دارویی سنگین

پارافین دارویی سنگین امروزه بیشتر در صنایع دارویی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند در ادامه ی این مطلب، می توانید با خواص این مواد و شرکت های پخش کننده آن آشنا شوید.

پارافین دارویی سنگین

انواع پارافین

  • پارافین چامد
  • پارافین مایع

اگر بخواهیم پارافین را توصیف کنیم به بیان ساده پارافین یک نوع ماده ی نفتی است که به دو صورت جامد و مایع تولید شده و به همین صورت یا مشتقات آن به بازار عرضه می شود.

پارافین مایع که از اسمش مشخص است چه نوع جنسی دارد و پارافین جامد دارای حالتی ژله ای است که به آن واکس پارافین نیز می گویند.

پارافین جامد بیشتر در صنایع شمع سازی مورد استفاده قرار میگیرد پارافین مایع نیز در صنایعی نظیر شمع سازی، لاستیک ‌سازی، کبریت سازی ، باطری سازی، صنایع دارویی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد.

یک نوع پارافین مایع به نام پارافین مایع بهداشتی مواد اولیه تولید محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی است به علاوه پارافین مایع برای روان سازی در ماشین آلات محصولات داروسازی و غذایی به کار میرود و برای نگهداری هر چه بهتر مواد غذایی نیز از آن استفاده می شود.

 پارافین دارویی سنگین

نوع خالص این محصول برای تولید موارد پزشکی و بهداشتی مانند کرم ها و روغن های درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین از این محصول برای تولید روغن های رفع یبوست استفاده می شود.

اما آیا این محصول برای درمان یبوست در تمام سنین مناسب می باشد؟

جواب خیر است اول اینکه این محصول شاید دارای خواص زیادی باشد اما برای کودکان زیر ۵ سال بهتر است استفاده نشود، همچنین برای کودکان و بزرگسالان نیز با احتیاط مورد مصرف قرار گیرد.

پارافین علاوه بر مایع و جامد بودن دارای ویژگی های سبک و سنگین نیز هست. بیشتر پارافین های مورد استفاده از نوع سنگین هستند. یکی از محصولات تولید شده از پارافین سنگین وازلین است که در صنایع بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

پارافین دارویی سنگین

درمان دارویی با پارافین سنگین

یکی از روش های درمان دارویی پا با پارافین سنگین پدیکور نام دارد که امروزه در سالن های زیبایی آرایشی مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته است.

این کار به این صورت است که پس از انجام کار های زیبایی بر روی پای بانوان، پا به مدت معینی به طور کامل درون ظرفی از پارافین قرار می گیرد این کار جهت درمان و نرمی پوست پا انجام شده و بیشتر نیز روی پای افراد تاثیر می گزارد.

شرکت پخش کننده پارافین دارویی سنگین

امروزه به دلیل اینکه بسیاری از بانوان به پوست خود اهمیت زیادی می دهند از پارافین دارویی در بسیاری از محصولات پوستی و بهداشتی توسط شرکت های تولید کننده استفاده می شود بنابراین شرکت های تولید و پخش کننده این محصول سود زیادی بدست می آورند.

برای اطلاع از قیمت فروش پارافین شمع سازی به مرکز فروش ما مراجعه نمایید.

پارافین دارویی سنگین

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
زهرا خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120493968
آدرس کانال: SepiradCo@
پست الکترونیکی: SepiradCo@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید