سپیراد
خانه / پارافین شیشه ای / عرضه کننده مستقیم انواع پارافین شیشه ای

عرضه کننده مستقیم انواع پارافین شیشه ای

آیا با انواع پارافین شیشه ای آشنا هستید؟ یا عرضه کننده های پارافین شیشه ای را میشناسید؟ ما در اینجا به شما انوع پارافین شیشه ای و عرضه کننده های مستقیم آن را معرفی می نماییم.

پارافین شیشه ای

پارافین شیشه ای یا ژله ای

پارافین مایع مانند پارافین جامد در انواع مختلفی تولید نشده و فقط خود پارافین مایع به صورت عمده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در صنایعی مانند کبریت سازی، شمع سازی، لاستیک سازی، باطری سازی و …  ماده اصلی سازنده سازنده همه ی این محصولات پارافین مایع است.

با توجه به اینکه شمع سازی امروزه مورد توجه بسیاری از مردم اهل هنر قرار گرفته است به همین دلیل برای ساخت شمع های مختلف انواع مختلفی از پارافین توسط کارخانجات مختلف کشور تولید شده است.

یک نوع از پارافین برای ساخت شمع های زیبا پارافین ژله ای یا شیشه ای است این نوع پارافین مخصوص ساخت شمع هایی است که داخل ظروف مختلف قرار گرفته اند.

زیرا پارافین ژله ای همانطور که از نامش پیداست دارای بافتی شل و لغزنده است که برای ثابت نگه داشتن آن را داخل ظروف شیشه ای ریخته این گونه شمع های شیشه ای تولید می شوند.

به این نوع از شمع ها شمع های قالبی گفته میشود و به دلیل اینکه در این شمع ها از وسایل تزئینی بسیار زیبا و درخشان استفاده می شود مورد توجه مردم زیادی را به خود جلب کرده است.

انواع شمع های پارافین شیشه ای

  • شمع پارافین شیشه ای استوانه ای
  • شمع پارافین شیشه ای رنگین کمانی
  • شمع پارافین شیشه ای لیوانی
  • شمع پارافین شیشه ای گلدار
  • و …

خود شما میتوانید در خانه شمع هایی با پارافین ژله ای درست کنید

وسایل مورد نیاز برای ساخت شمع های زیبا با پارافین ژله ای:

پارافین شیشه ای، پارافین کریستالی، لیوان یا ظرف مورد نظر، قالب یخ، ظرف ذوب پارافین، رنگ شمع دلخواه

در ابتدا پارافین کریستال را در ظرف ذوب آب کرده و در قالب یخ میریزیم و در کناری می گذاریم تا شکل قالب یخ را به خود بگیرد مقداری از پارافین ژله ای را آب کرده و رنگ دلخواه را درون آن میریزیم تا غلیظ شدن پارافین رنگ را داخلش ریخته و هم میزنیم.

بعد از خنک شدن آن، پارافین های کریستالی که شکل قالب یخ را گرفته اند به آن اضافه مینماییم و در ظرف مورد نظر میریزیم بقیه پارافین ژله ای را مجددا آب کرده و در داخل لیوان میریزیم سپس با وسایل تزئینی دلخواه مانند گل های مصنوعی ،انواع مروارید های تزئینی،با رنگ های دیگر و … آنرا تزئین نمایید.

پارافین شیشه ای
عرضه کننده مستقیم انواع پارافین شیشه ای

خرید این نوع پارافین های شیشه ای را میتوان به صورت های مختلف انجام داد

  • خرید از فروشگاه های عرضه کننده پارافین ژله ای
  • خرید از سایت های آنلاین
  • خرید از کارخانه های عرضه کننده این محصولات

برای خرید و فروش پارافین با کیفیت به صورت عمده و مستقیم مشتری باید به کارخانجات عرضه کننده پارافین شیشه ای مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهد.

پارافین شیشه ای

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
زهرا خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120493968
آدرس کانال: SepiradCo@
پست الکترونیکی: SepiradCo@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید