سپیراد
خانه / پارافین نساجی / مرکز خرید و فروش پارافین نساجی صادراتی

مرکز خرید و فروش پارافین نساجی صادراتی

پارافین نساجی صادراتی برای چه و درکدام کشورها مورد استفاده قرار میگیرد؟ آیا مرکز های خرید و فروش پارافین را می شناسید؟ ما در مقاله زیر به تمامی سوالات بالا پاسخ می دهیم.

پارافین نساجی صادراتی

پارافین نساجی

در کل پارافین های مختلفی برای استفاده در صنایع  کشور تولید می شود یکی از این پارافین ها پارافین وکس است پارافین وکس یک محصول جانبی بدست آمده از روغن بوده این نوع پارافین دارای مقاومت بالایی به نسبت دیگر محصولات است.

بنابراین در صنایع مختلف به عنوان پوشش محافظ استفاده می شود و به دلیل کشتسانی بالایی که دارد در موارد مختلفی مانند:

  • برای محصولات بهداشتی مانند وازلین
  • برای تولید پارچه و کاغذ در صنایع نساجی
  • تولید مرکب
  • تولید نخ پارافین برای شمع
  • برای روکش لاستیک
  • و …

 

در واقع خود پارافین وکس موارد مختلفی دارد که نوع پارافین صنعتی آن در صنایع نساجی، تولید پارچه، برای ماشین آلات نساجی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنایع نساجی با استفاده از پارافین امولوسیون نخ ها تولید می شوند این محصول باعث ایجاد رنگ های براق تر،واضح تر، عمیق تر و همچنین کشش بالاتر در نخ ها می شود بنابراین برای استفاده در صنایع نساجی و تولید نخ و پارچه این نوع پارافین بهترین نوع آن است و در آخر پارچه های صاف، براق و نرم در اختیار مشتری قرار می گیرد.

پارافین نساجی صادراتی

پارافین نساجی صادراتی

به دلیل لینکه کشورما کشوری نفت خیز است بنابراین محصولات نفتی در کارخانجات مختلف برای استفاده در صنایع کشور تولید می شود.

پارافین ایران در صنایع مختلف بخصوص صنعت نساجی خودش را ثابت کرده همچنین از کشور های مختلف برای خرید این محصول در خواست های زیادی فرستاده می شود بنابرای صادرات پارافین نساجی از ایران به کشور هایی مانند پاکستان، ترکیه، هند، عراق و … انجام می شود.

مرکز خرید و فروش پارافین نساجی

همانطور که طبق گفته ها مشخص شد مراکز فروش مشتقات نفتی به خصوص پارافین در ایران فراوانند اما سوال این است که مشتری چگونه مرکز خرید و فروش معتبری پیدا کند؟

اول اینکه از اطرافیان نمایندگی های فروش درباره ی معتبر بودن آن پرس و جو می کنیم

اگر نمایندگی مربوطه معتبر باشد از صحبت مشتری با فروشنده این امر مشخص می شود

معمولا نمایندگی های معتبر دارای گواهی اعتیار هستند

امکان تعویض کالا در صورت مرغوب نبودن محصول

و …

پارافین نساجی صادراتی

برخی مرکز های خرید و فروش پارافین نساجی صادراتی

مراکز خرید و فروش پارافین نساجی معمولا در شهرهایی که صنعت نساجی در آن رواج دارد ایجاد می شود این مراکز علاوه بر سود فروش محصولات خود به صنایع نساجی داخل کشور با همکاری با این صنایع محصولات خود را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
زهرا خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120493968
آدرس کانال: SepiradCo@
پست الکترونیکی: SepiradCo@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید